Asociația “Înapoi la Muncă” în calitate de solicitant și Asociația de Sprijin a Șomerilor Dâmbovița, Comuna Beștepe si Scoala Gimnaziala Bestepe, în calitate de parteneri implementeaza proiectul “Măsuri integrate de reducere a numărului de persoane aflate în risc de sărăcie și excluziune socială pentru comunitatea marginalizată din UAT Bestepe (M.I.R.S.E.S.)” – POCU/400/4/2/125895.
In scopul implementarii in bune conditii a proiectului si a derularii corespunzatoare a achizitiilor propuse prin bugetul acestuia, Asociatia “Inapoi la Munca” solicita oferte de pret pentru achizitia de materiale consumabile – Papetarie, necesare pentru utilizarea in cadrul activitatilor proiectului.

a. Informatii generale privind Autoritatea Contractanta:
Beneficiar: ASOCIATIA “INAPOI LA MUNCA”
Persoana de contact: PICIORUS ION – Manager proiect
Detalii de contact: Ploiești, str. Malu Roșu, nr. 47, județul Prahova, 0244.523.068 sau 0733.681.443, e-mail: la_munca@yahoo.com, Web: www.inapoilamunca.ro

b. Tipul de contract
Furnizare produse. Nu este necesara incheierea unui acord cadru.

c. Denumirea produselor ce urmeaza a fi furnizate si codul CPV, precum si volumul/caracteristicile acestora

Achizitie de materiale consumabile – Papetarie, coduri CPV:

  • 30192000 – 1 – Accesorii de birou;
  • 30197000 – 6 – Articole marunte de birou;
  • 22800000 – 8 – Registre, registre contabile, clasoare, formulare şi alte articole imprimate de papetărie din hârtie sau din carton;
  • 30199600 – 6 – Separatoare pentru papetărie.

Produsele furnizate vor respecta cantitatile si caracteristicile prezentate in tabelul de mai jos:

Nr. crt Denumirea produsului/ serviciului/ lucrarii UM Cantitatea Pretul unitar estimativ Total
fara TVA
1 Hartie copiator A4 – Alb, 500 coli, Clasa A Top 900 16.81 15,129.00
2 Hartie colorata A4, 80g/mp, diverse culori intense, diverse culori pastel Top 70 33.61 2,352.70
3 Hartie format A3, 80g/mp, clasa A, 500 coli/ top Top 25 34.45 861.25
4 Pix Albastru Buc 400 2.39 956.00
5 Pix cu gel, 0.7 mm, culoare albastra Buc 400 3.36 1,344.00
6 Rezerva cub hartie color 9cm x 9 cm, 800 file/set Set 100 9.24 924.00
7 Biblioraft din carton rigid, plastifiat interior si exterior 7,5 cm, culoare mov Buc 200 15.13 3,026.00
8 Biblioraft din carton rigid, plastifiat interior si exterior 5 cm, culoare mov Buc 200 15.13 3,026.00
9 Dosar de plastic, perforat si cu sina diverse culori Buc 800 0.84 672.00
10 Capse 24/6 1000 buc Cutie 130 4.19 544.70
11 Agrafe de birou 33 mm, 100 buc/ set Cutie 150 1.26 189.00
12 Fluid corector pe baza de solvent, 20 ml Buc 50 12.60 630.00
13 Umezitor cu gel Buc 40 12.40 496.00
14 Creion mecanic 0.7 mm Buc 25 12.60 315.00
15 Mina creion 0.7 mm, 12 buc/ etui Set 50 4.19 209.50
16 Textmarker – Evidentiator (Galben, Orange, Violet, Verde, Bleu) Buc 200 2.52 504.00
17 Tus stampila, culoare albastru Buc 25 7.47 186.75
18 File de protectie transparente, 60 microni, 100 buc/ set Set 80 12.61 1,008.80
19 Dispencer cu banda corectoare Buc 50 7.06 353.00
20 Registru A4, minin 100 file, dictando Buc 4 16.81 67.24
21 Separatoare carton color A4, 24 culori/ set Set 100 6.30 630.00
Total lei, fara TVA 33,424.94
Total euro (curs euro – 4.8492, din data 07.09.2020, fara TVA 6,892.88

 

d. Valoarea estimata
Valoarea totala estimata pentru produsele furnizate este de maxim 33,424.94 lei (fara TVA).

e. Sursa de finantare
Produsele furnizate vor fi achizitionate in cadrul proiectului “Măsuri integrate de reducere a numărului de persoane aflate în risc de sărăcie și excluziune socială pentru comunitatea marginalizată din UAT Bestepe (M.I.R.S.E.S.)” – POCU/400/4/2/125895, finantat din Fondul Social European, prin Programul Operational Capital Uman 2014 – 2020.

f. Termenul limita de primire a ofertelor
Termenul limita de primire a ofertelor este 11.09.2020, ora 14.00.

g. Adresa la care se trimit ofertele
Ofertele pot fi transmise prin urmatoarele cai:
– Prin posta/curierat la adresa Asociatia “Inapoi la Munca”, Ploiești, str. Malu Roșu, nr. 47, județul Prahova
– Prin e-mail la la_munca@yahoo.com
– Prin fax la 0244.523.068

h. Limba in care trebuie redactata oferta / Moneda de exprimare a pretului
Ofertele se vor redacta in limba romana.
Pretul poate fi exprimat in lei sau euro. In cazul pretului in euro, se va indica cursul valutar utilizat pentru conversie.

i. Perioada de timp in care ofertantul trebuie sa isi mentina oferta valabila
Oferta trebuie mentinuta valabila pentru o perioada de cel putin 5 zile.

j. Criteriul de atribuire a contractului de achizitie
Pentru atribuirea contractului de achizitie, ofertantii vor fi evaluati pe baza pretului ofertat, cu aplicarea criteriului “pretul cel mai scazut”.
Pentru ca ofertele sa se califice in etapa de evaluare a pretului oferit, ofertantii trebuie sa faca dovada indeplinirii cerintelor minime de eligibilitate a ofertei, prevazute la Sectiunea C – Caracteristici obligatorii, prin furnizarea de descrieri, brosuri, etc.

 

Anunt de participare

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *