Date identificare: POSDRU/125/5.1/S/125450 – Solicitant ASOCIATIA DE SPRIJIN A SOMERILOR

Cod SMIS

51347

Titlu

Sanse egale pentru toti – Masuri active de ocupare pentru persoanele fara loc de munca

Nr. Inreg contract

5131/08.04.2014

Data semnare

08.04.2014

Data incepere

09.04.2014

Data finalizare

08.12.2015

Date despre bugete

Valoare totala proiect

2.575.529,00 lei

Eligibil proiect

284.771,00 lei

Eligibil beneficiar

6.236,00 lei

Sprijin beneficiar

278.535,00 lei

Rambursare efectiva

249.865,83 lei

Date despre curs valutar

Entitate finantatoare

AM POSDRU

Moneda

lei

Detalii proiect

Obiective

Obiectivul general:

  • Imbunatatirea capacitatii de ocupare, cresterea mobilitatii ocupationale si facilitarea accesului la serviciile de masuri active persoanelor fara loc de munca, in special a somerilor de lunga durata din Regiunea sud Muntenia, Regiunea Sud Est si Regiunea Sud Vest Oltenia.

 

Obiectivele specifice:

1.Cresterea gradului de informare prin oferirea serviciilor de informare si consiliere in cariera pentru 800 de persoane  fara loc de munca, in special someri de lunga durata din Regiunea Sud Muntenia, Sud Est si Sud Vest Oltenia.

2.Dezvoltarea capacitatii de ocupare a unui loc de munca si adaptarea la cerintele pietei muncii pentru 760 de persoane din care 290 someri de lunga durata prin  oferirea Serviciilor de formare profesionala.

3.Cresterea numarului de persoane ocupate prin oferirea serviciilor de mediere a muncii si job-club  pentru toate cele 800 de persoane consiliate.

4.Asigurarea unui grad de ocupare de cel putin 13% din numarul persoanelor participante la cursurile de formare profesionala.

5.Dezvoltarea competentelor de utilizare a calculatorului prin introducerea de module „TIC – Internet si E-mail” in cadrul celor 41 de cursuri de formare.

6.Incurajarea mobilitatii ocupationale si promovarea initiativelor locale  in vederea diminuarii  efectelor negative ale somajului prin organizarea a 15 campanii de infromare.

 

Locaţia proiectului:

  • România
  • Regiunile: Sud Muntenia, Sud Est si  Sud Vest Oltenia, Regiunea Nord Vest;
  • Judete: Dambovita, Prahova, Arges, Ialomita, Calarasi,  Teleorman, Buzau, Braila, Vrancea, Galati, Tulcea, Constanta, Olt, Dolj, Gorj, Vilcea, Mehedinti, Maramures, Satu Mare, Bihor, Salaj, Cluj, Bistrita Nasaud;

 

Rezultate

 RAPORT DE REALIZARE A REZULTATELOR

 

 

Perioada:  09.04.2014 –  08.12.2015
Activităţi Rezultate planificate Rezultate atinse Procent de realizare  

Stadiul (început, în curs, realizat) şi, după caz, comentarii cu privire la motivele abaterilor, constrângeri şi riscuri

Activitatea 1.Management si monitorizare
1.1.Managementul resurselor, planificarea si organizarea Intocmire dispozitii de alocare resurse umane si materiale

Evidenta cheltuielilor

Raport audit

Intocmire dispozitii de alocare resurse umane si materiale

Intocmire evidenta cheltuielilor

Intocmire raport audit

100% *Realizat
1.2.Managementul riscurilor
1.3.Managementul financiar
1.4.Monitorizarea si verificarea proiectului

Activitatea 2. Achizitii.
2.1.Intocmirea planului de achizitii. 1 plan 1 plan 100% *Realizat
2.2.Elaborarea documentatiilor. Proceduri achizitie 33 proceduri  100%
2.3.Lansarea procedurilor de achizitie si incheierea contractelor. 33 contracte 100%
2.4.Receptia. Materiale si consumabile receptionate Materiale si consumabile receptionate 100% *Realizat
Activitatea 3. Selectare si consiliere
3.1.Elaborare materiale specifice. 1 set materiale specifice

1 baza de date

1 set materiale specifice

1 baza de date

100% *Realizat
3.2.Informarea si inregistrarea persoanelor. 800 persoane  informate si inregistrate 819 persoane informate si inregistrate 102.38% *Realizat
3.3.Oferirea serviciilor de consiliere si identificare profilului ocupational. 800 persoane consiliate 819 persoane consiliate 102.38% *Realizat
3.4.Oferirea serviciile de tip job-club. 25 Seminarii job-club 25 seminarii job club 100% *Realizat
Activitatea 4. Medierea muncii
4.1.Pregatirea documentelor specifice. 1 set materiale specifice 1 set materiale specifice 100% *Realizat
4.2.Identificarea locurilor de munca vacante. 1 baza de date 1 baza de date 100%
4.3.Pregatirea dosarului candidatului. 800 planuri de mediere 819 planuri de mediere 102.38%
4.4.Servicii de mediere si organizare Burse locuri de munca. 3 burse de locuri de munca

95 persoane plasate

3 burse de locuri – munca

 

192 persoane incadrate

100.00%

 

202.10%

Activitatea 5. Formare profesionala
5.1.Constituirea grupelor de curs. 41 grupe de curs 41 grupe de curs 100% *Realizat
5.2.Intocmire documente specific. 760 contracte formare 793 contracte formare 104.34%
5.3.Monitorizare si derulare cursuri. 41 cursuri 41 cursuri 100%
5.4.Examinare si certificare. 41 sesiuni examinare

684 persoane certificate

41 sesiuni examinare

742 persoane certificate

100%

 

105.25%

Activitatea 6. Promovare proiect
6.1.Pregatirea materialelor de promovare 3000 pliante

1500 postere

3000 brosuri

3200 pliante

1950 posterei

3050 brosuri

106.66%

130.00%

101.67%

*Realizat
6.2.Elaborarea planului de actiune. 1  plan de actiune 1 plan actiune 100% *Realizat
6.3.Derularea activitatii de promovare si informare 3 conferinte de presa

15 Campanii de informare

500 participanti campanii

3 conferinta de presa

 

15 Campanii de informare

 

510 participanti campanii

 

100%

 

100%

 

 

102%

 

*Realizat

 

 

Activitati finantate

In perioada de implementare a proiectului au fost demarate si implementate urmatoarele activitati:

A1.Management si monitorizare

1.1.Managementul resurselor, planificarea si organizarea.

1.2.Managementul riscurilor.

1.3.Managementul financiar.

1.4.Monitorizarea si verificarea proiectului.

 

A2.Achizitii.

2.1.Intocmirea planului de achizitii.

2.2.Elaborarea documentatiilor.

2.3.Lansarea procedurilor de achizitie si incheierea contractelor.

2.4.Receptia.

A3.Selectare si consiliere.

3.1.Elaborare materiale specifice.

3.2.Informarea si inregistrarea persoanelor.

3.3.Oferirea serviciilor de consiliere si identificare profilului ocupational.

3.4.Oferirea serviciile de tip job-club.

A4.Medierea muncii.

4.1.Pregatirea documentelor specifice.

4.2.Identificarea locurilor de munca vacante.

4.3.Pregatirea dosarului candidatului.

4.4.Servicii de mediere si organizare Burse locuri de munca.

A5.Formare profesionala.

5.1.Constituirea grupelor de curs.

5.2.Intocmire documente specifice.

5.3.Monitorizare si derulare cursuri.

5.4.Examinare si certificare.

A6.Promovare proiect.

6.1.Pregatirea materialelor de promovare

6.2.Elaborarea planului de actiune.

6.3.Derularea activitatii de promovare si informare

Asociatia Inapoi la Munca, in calitate de partener  2 in proiect, a  participat la implementarea urmatoarelor activitati:

A1.Management si monitorizare

A3.Selectare si consiliere.

A4.Medierea muncii.

A6.Promovare proiect.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *