Asociația “Înapoi la Muncă” în calitate de solicitant și Asociația de Sprijin a Șomerilor Dâmbovița, Comuna Beștepe si Scoala Gimnaziala Bestepe, în calitate de parteneri implementeaza proiectul “Măsuri integrate de reducere a numărului de persoane aflate în risc de sărăcie și excluziune socială pentru comunitatea marginalizată din UAT Bestepe (M.I.R.S.E.S.)” – POCU/400/4/2/125895.
In scopul implementarii in bune conditii a proiectului si a derularii corespunzatoare a achizitiilor propuse prin bugetul acestuia, Asociatia “Inapoi la Munca” solicita oferte de pret pentru incheierea unui contract de prestari servicii pentru contractarea unui leasing operational fara achizitie, necesar pentru utilizarea in cadrul activitatilor a unui autoturism hibrid pentru echipa de proiect.

a. Informatii generale privind Autoritatea Contractanta:

Beneficiar: ASOCIATIA “INAPOI LA MUNCA”
Persoana de contact: PICIORUS ION – Manager proiect
Detalii de contact: Ploiești, str. Malu Roșu, nr. 47, județul Prahova, 0244.523.068 sau 0733.681.443, e-mail: la_munca@yahoo.com, Web: www.inapoilamunca.ro

b.Tipul de contract

Prestari servicii. Nu este necesara incheierea unui acord cadru.

c. Denumirea serviciilor ce urmeaza a fi prestate si codul CPV, precum si volumul/caracteristicile acestora

Servicii de leasing operational fara achizitie pentru 1 (unu) autoturism hibrid – cod CPV 34110000-1 | Autoturisme.

Caracteristici obligatorii:

Motorizare

      • Motorizare Hibrid – Benzina + Electric
      • Baterie minim 40 A-h / 12V
      • Emisii CO2 – maxim 100g/km
      • Consum mixt – maxim 4,5 l/100km
      • Norma poluare – EURO 6

Garantie

      • Minim 24 luni, fara limita km
      • Rulaj asigurat minim 30.000 km/an sau 87.500 km/35 luni

Siguranta

      • Airbag-uri frontale sofer si pasager
      • Airbag-uri laterale sofer si pasager
      • Airbag-uri tip cortina fata si spate
      • Sistem de avertizare la depasirea benzii de rulare
      • Sistem de recunoastere a semnelor de circulatie
      • Centuri de siguranta cu sistem de pretensionare
      • Asistenta de urgenta
      • Asistenta precoliziune cu avertizare vizuala si sonora
      • Detectare pietoni si a ciclisti

Functionalitate

      • Aer conditionat automat
      • Computer de bord
      • Inchidere centralizata cu telecomanda
      • Faruri de ceata
      • Oglinda interioara heliomata
      • Jante aliaj
      • Kit interventie pana sau roata de rezerva

Dotari interior

      • Bancheta spate rabatabila 60/40
      • Radio AM/FM, CD
      • Sistem de navigatie
      • Scaune fata reglabile electric
      • Volan reglabil
      • Mufa USB

d. Valoarea estimata

Valoarea lunara estimata pentru serviciile prestate este de maxim 3.528,00 lei/luna (fara TVA).
Valoarea totala a contractului de prestari servicii este de maxim 123.480,00 lei (fara TVA) – valoarea maxima lunara x 35 de luni.

e. Sursa de finantare

Serviciile prestate vor fi achizitionate in cadrul proiectului “Măsuri integrate de reducere a numărului de persoane aflate în risc de sărăcie și excluziune socială pentru comunitatea marginalizată din UAT Bestepe (M.I.R.S.E.S.)” – POCU/400/4/2/125895, finantat din Fondul Social European, prin Programul Operational Capital Uman 2014 – 2020.

f. Termenul limita de primire a ofertelor

Termenul limita de primire a ofertelor este 27.05.2019, ora 14.00.

g. Adresa la care se trimit ofertele

Ofertele pot fi transmise prin urmatoarele cai:

    • Prin posta/curierat la adresa Asociatia “Inapoi la Munca”, Ploiești, str. Malu Roșu, nr. 47, județul Prahova
    • Prin e-mail la la_munca@yahoo.com
    • Prin fax la 0244.523.068

h. Limba in care trebuie redactata oferta / Moneda de exprimare a pretului

Ofertele se vor redacta in limba romana.
Pretul poate fi exprimat in lei sau euro. In cazul pretului in euro, se va indica cursul valutar utilizat pentru conversie.

i. Perioada de timp in care ofertantul trebuie sa isi mentina oferta valabila

Oferta trebuie mentinuta valabila pentru o perioada de cel putin 14 zile.

j. Criteriul de atribuire a contractului de achizitie

Pentru atribuirea contractului de achizitie, ofertantii vor fi evaluati pe baza pretului ofertat, cu aplicarea criteriului “pretul cel mai scazut”.
Pentru ca ofertele sa se califice in etapa de evaluare a pretului oferit, ofertantii trebuie sa faca dovada indeplinirii cerintelor minime de eligibilitate a ofertei, prevazute la Sectiunea C – Caracteristici obligatorii, prin furnizarea de descrieri, brosuri, etc.

 

Anunt achizitie Leasing Operational 125895 (PDF)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *