Asociația “Înapoi la Muncă” în calitate de solicitant și Asociația de Sprijin a Șomerilor Dâmbovița, Comuna Beștepe si Scoala Gimnaziala Bestepe, în calitate de parteneri implementeaza proiectul “Măsuri integrate de reducere a numărului de persoane aflate în risc de sărăcie și excluziune socială pentru comunitatea marginalizată din UAT Bestepe (M.I.R.S.E.S.)” – POCU/400/4/2/125895.

In scopul implementarii in bune conditii a proiectului si a derularii corespunzatoare a achizitiilor propuse prin bugetul acestuia, Asociatia “Inapoi la Munca” solicita oferte de pret pentru incheierea unui contract de furnizare pentru fiecare lot de materiale consumabile:

Lot 1 – Materiale consumabile pentru imprimanta/ multifunctionala

Lot 2 – Materiale consumabile de papetarie/ birotica.

a. Informatii generale privind Autoritatea Contractanta:

Beneficiar: ASOCIATIA “INAPOI LA MUNCA”
Persoana de contact: PICIORUS ION – Manager proiect
Detalii de contact:      Ploiești, str. Malu Roșu, nr. 47, județul Prahova, 0244.523.068 sau 0733.681.443, e-mail: la_munca@yahoo.com, Web: www.inapoilamunca.ro

b. Tipul de contract

Contract de furnizare. Nu este necesara incheierea unui acord cadru.

c. Denumirea produselor ce urmeaza a fi achizitionate si codul CPV, precum si volumul/caracteristicile acestora

Lot1: Materiale consumabile pentru imprimanta/ multifunctionale – Cartuse de toner 30125100-2
1 Cartus FX10 sau echivalent/ compatibil Buc 35 239.84 8,394.40
2 Cartus toner C-EXV54 Black sau echivalent/ compatibil Buc 12 236.06 2,832.72
3 Cartus toner C-EXV54 Yellow sau echivalent/ compatibil Buc 12 307.18 3,686.16
4 Cartus Toner C-EXV54 Magenta sau echivalent/ compatibil Buc 12 307.18 3,686.16
5 Cartus Toner C-EXV54 Cyan sau echivalent/ compatibil Buc 12 307.18 3,686.16
Total lei (Lot1 Materiale consumabile pentru copiatoare), fara TVA 22,285.60
Lot2: Materiale consumabile de papetarie/ birotica – Accesorii de birou 30192000-1; Articole marunte de birou 30197000-6; Registre, registre contabile, clasoare 22800000-8; Separatoare pentru papetarie 30199600-6
1 Hartie copiator A4 – Alb, 500 coli, Clasa A Top 500 17.97 8,985.00
2 Pix Albastru Buc 300 2.39 717.00
3 Notes autoadeziv 76mm x 76 mm 450 file, POST-IT Set 27 25.85 697.95
4 Cub hartie 9cm x 9 cm, 500 file/set, color Set 90 6.72 604.80
5 Biblioraft dublu plastifiat 75 mm Buc 190 15.13 2,874.70
6 Biblioraft dublu plastifiat 50 mm Buc 190 15.13 2,874.70
7 Dosar de plastic, perforat si cu sina Buc 900 1.43 1,287.00
8 Separatoare din carton, cu 2 perforatii, 100 buc/ set Set 80 10.01 800.80
9 Capse 24/6 1000 buc Cutie 120 4.19 502.80
10 Agrafe de birou 33 mm, 100 buc/ set Cutie 144 1.26 181.44
11 Fluid corector pe baza de solvent, 20 ml Buc 48 12.6 604.80
12 Umezitor cu gel Buc 48 12.4 595.20
13 Creion mecanic 0.7 mm Buc 40 12.6 504.00
14 Mina creion 0.7 mm, 12 buc/ etui Set 72 4.19 301.68
15 Evidentiatoare 4 buc/set diverse culori Set 40 15.11 604.40
16 Tus stampila, culoare abastru Buc 20 7.47 149.40
Total lei (Lot2 Materiale consumabile papetarie), fara TVA 22,285.67
d. Valoarea estimata

Valoarea estimata pentru achizitia materialelor este de maxim 22.285,68 lei/ Lot.

e. Sursa de finantare

Serviciile prestate vor fi achizitionate in cadrul proiectului “Măsuri integrate de reducere a numărului de persoane aflate în risc de sărăcie și excluziune socială pentru comunitatea marginalizată din UAT Bestepe (M.I.R.S.E.S.)” – POCU/400/4/2/125895, finantat din Fondul Social European, prin Programul Operational Capital Uman 2014 – 2020.

f. Termenul limita de primire a ofertelor

Termenul limita de primire a ofertelor este 31.10.2019, ora 16.00.

g. Adresa la care se trimit ofertele

Ofertele pot fi transmise prin urmatoarele cai:

    • Prin posta/curierat la adresa Asociatia “Inapoi la Munca”, Ploiești, str. Malu Roșu, nr. 47, județul Prahova
    • Prin e-mail la la_munca@yahoo.com
    • Prin fax la 0244.523.068

h. Limba in care trebuie redactata oferta / Moneda de exprimare a pretului

Ofertele se vor redacta in limba romana.
Preturile vor fi prezentate in lei.

i. Perioada de timp in care ofertantul trebuie sa isi mentina oferta valabila

Oferta trebuie mentinuta valabila pentru o perioada de cel putin 14 zile.

j. Criteriul de atribuire a contractului de achizitie

Pentru atribuirea contractului de achizitie, ofertantii vor fi evaluati pe baza pretului ofertat, cu aplicarea criteriului “pretul cel mai scazut”.
Pentru ca ofertele sa se califice in etapa de evaluare a pretului oferit, ofertantii trebuie sa faca dovada indeplinirii cerintelor minime de eligibilitate a ofertei, prevazute la Sectiunea C – Caracteristici obligatorii, prin furnizarea de descrieri, brosuri, etc.

Anunt de participare